woensdag 15 februari 2017

Mijn eerste Fantasy boek

Toen ik zes werd, heb ik een bibliotheekpas gekregen. Ik weet nog hoe blij ik toen was en toen was mijn liefde voor boeken ontstaan. Natuurlijk kon ik toen nog niet zelf lezen, maar mijn vader las altijd verhalen en dat vond ik geweldig. Ik heb er lang over na moeten denken. Wat was mijn allereerste Fantasy boek dat ik zelf gelezen had? 
Het was alweer een tijdje geleden natuurlijk, maar uiteindelijk schoot het me te binnen. Het fluisterkleed van Evelien Pullens. Over dit boek heb ik zelfs mijn allereerste boekbespreking gedaan!
Dit boek heb ik gekregen van mijn moeder en ik ging het al snel lezen. Ik vond het een erg leuk boek en ik ben daarna meteen op zoek gegaan naar nog meer van dit soort boeken, in het genre Fantasy dus. Dit was dus mijn eerste Fantasy boek! Laat in de comments weten wat die van jou was!
Afbeeldingsresultaat voor het fluisterkleed
Dit is de cover van Het fluisterkleed!


Geen opmerkingen: