woensdag 18 januari 2017

Ik zit bij de hebban YA club van tien!

Een tijdje geleden kwam er een droom in werkelijkheid: Er was weer een plekje vrij in de Hebban YA club van 10! Zoals jullie misschien al weten is Danique al een tijdje een van deze tien gelukkige boekenliefhebbers. Door haar heb ik toch maar een kansje gewaagd, in de hoop dat het mijn naam zou zijn die uiteindelijk uitgekozen werd... En tot mijn grote verbazing is het mijn naam die vanaf nu bij club van 10 hoort! 

Hebban is een site die lezers en schrijvers de kans geeft om onder andere Reading challenges in te stellen, gelezen boeken en boeken die je wilt lezen af te vinken, je passie met andere via blogs en spots te delen, meedoen aan winacties en leesclubs en vooral het samenbrengen van lezers. De club van 10 leest, discussieert en blogt over hun eigen genre boeken en probeert zo hun enthousiasme voor die boeken te delen. En wauw, wat ben ik dankbaar dat ik mezelf 1 van de 10 mag noemen! 

Samen met 9 andere gezellige meiden en héél veel toffe YA- boeken op komst  heb ik dus meer dan genoeg redenen om uit te kijken naar een geweldig jaar! Dromen komen dus echt uit... 
Heel erg bedankt voor deze geweldige kans, Hebban, op een heel mooi jaar dan maar! 


Klik hier  voor mijn voorstelstukje op hebban 
En klik hier om het eerdere Club van 10 artikel van Danique te zien

Geen opmerkingen: