zondag 29 januari 2017

Recensie: Fantastic Beasts and where to find them.

Ik wilde zooo graag naar deze nieuwe "Harry Potter" film en in de kerstvakantie was het dan eindelijk zover! Samen met Danique ben ik naar de film Fantastic Beasts geweest! Hij was zoo leuk. Ik heb van begin tot het eind genoten van deze film.

De film volgt een man, Newt Scamandar, hij is een tovenaar en op weg naar een congres van magiërs in het 1926ste London. Hij heeft een magische koffer bij vol met allerlei fabeldieren. Op een gegeven moment ontsnappen er een paar dieren uit de koffer en dit zorgt ervoor dat de magische autoriteiten achter Newt aanzitten. Ze zetten alles op alles om hem te vinden, maar Newt doet juist zijn best om alle beesten weer in de koffer te krijgen. Dit met ontzettend spannende, maar ook hilarische gevolgen!

Ik vind het een super leuke film, omdat er goede humor inzit, je soms echt op het puntje van je stoel zit en de verhaallijn spreekt mij enorm aan. Het idee dat er fabeldieren leven in een magische koffer heeft wel iets vind ik...

Als je van Harry Potter hebt genoten, weet ik bijna zeker dat je deze film ook super gaat vinden!

Afbeeldingsresultaat voor fantastic beasts and where to find them

Geen opmerkingen: