zaterdag 2 januari 2016

Booktag van Danique

De eerste post van 2016 woeh! Ik wens jullie nog een gelukkig nieuwjaar. En vandaag heb ik een booktag gemaakt zo dat jullie me beter leren kennen.

Audio boek of lees boek?
                Ik heb nog nooit een audio boek geluisterd dus dan maar een gewoon boek.

Paperback of hardcover
                Hardcover vind ik veel fijner maar er zijn meer paperback boeken en die zijn ook goedkoper.

Fictie of non-fictie?
                FICTIE.

Fantasy of real-life?
                Het liefst fantasy boeken, maar er is niks verkeerd aan real-life.

Gewoon boek of e-readers?
                Liever een gewoon boek, een e-reader voelt zo nep.

Boeken lenen of kopen?
Het zou veel beter voor mijn portemonnee zijn als ik boeken leen maar ik koop liever mijn boeken.

Boekenwinkel of online?
Meestal koop ik ze in een boekenwinkel want anders ben ik bang dat mijn boek beschadigd via de post. Alleen ligt het boek dat ik wil niet altijd in de boekenwinkel dus dan maar online bestellen.

Een stand-alone of serie?
                Dat ligt er aan. Na een paar series te hebben gelezen ben ik toe aan een stand-alone boek.

Dik boek of een dun boek?
Dat maakt voor mij niks uit. Het enige wat voor mij telt is dat het verhaal wel interessant is. Al is een dun boek wel makkelijker vast te houden.

Romantisch of actie?
Ik heb liever romantisch en actie samen in 1 boek maar als ik toch moet kiezen, kies ik voor actie.

Binnen lezen of buiten lezen?
                Ik vind het fijn om buiten te lezen in zon maar eigenlijk doe ik dat vrij weinig…
              
Koffie of thee?
                Sowieso thee in mijn Best of YA mok ;-)

Boek kiezen van review of op eigen gevoel?

                Ik denk toch wel van een review maar soms kies ik op eigen gevoel.

Geen opmerkingen: