donderdag 7 januari 2016

Wat wij verwachten van The Shadowhunters




12 januari is het eindelijk zo ver. De tv-serie The Shadowhunters komt dan eindelijk uit. De grote vraag is wordt het een goede serie of is hij net zo slecht als de film die in 2013 uit kwam. Maar dit is niet het enige wat we van de serie verwachten. We hebben het vandaag dan ook over wat we 
verwachten van The Shadowhunters.

Mijn hoogste verwachting is toch echt wel dat het een spannende serie wordt die ik non-stop wil kijken. Helaas gaat dit waarschijnlijk niet omdat er iedere week 1 aflevering beschikbaar is. Als dit niet zo was, zou ik de serie binnen 1 dag hebben afgekeken aangezien het ongeveer 13 aflevering heeft. Ik denk toch ook wel dat het heel erg bekend wordt, ook onder de niet-lezers van de boeken *diepe zucht*. Maarja, aan de ene kant is dat wel goed voor de makers van de serie.

Laatst is bekend gemaakt dat The Shadowhunters op Netflix zal komen en daar ben ik erg blij om. Nu hoef ik het niet ergens illegaal te kijken! Niet dat ik dat zou doen natuurlijk ;-)

Geen opmerkingen: