maandag 8 februari 2016

Booktag van Kayleigh

Haai!! Het leek me wel leuk om een Booktag te doen aangezien ik de laatste tijd bijna niet heb geblogt.. 

Audio boek of lees boek?
Leesboek, ik heb wel eens audioboeken als kind gehad (tja wie niet) maar het gevoel van die bladzijdes omslaan vind ik toch veeel fijner!

Paperback of hardcover?
Hardcovers, ik wil mijn boeken altijd zo mooi mogelijk houden dus moet ik altijd heel erg voorzichtig doen met de bladzijdes omslaan.. Jammer genoeg  zijn hardcovers wel veel duurder dus koop ik meestal paperbacks.           

Fictie of non-fictie?
Fictie, non-fictie boeken vind ik meestal zo saai.. (of zielig) 

Fantasy of real-life?
FANTASY, wie houdt er nou niet van engelen, schaduwjagers en speciale krachten?               

Gewoon boek of e-readers?
Gewoon boek, ik kan echt niet omgaan met e-readers..             

Boeken lenen of kopen?
Kopen natuurlijk! Deze boeken ruiken zo lekker, er zou gewoon een parfum van gemaakt moeten worden! Jammer genoeg ben ik het soort persoon waarvan de portemonnee duurder is dan de inhoud.. 

Boekenwinkel of online? 
Boekenwinkel, ik word zo vrolijk als ik met zo'n tasje in m'n hand loop!!

Een stand-alone of serie?
Serie, ookal zou het beter zijn voor mijn vrije tijd vind ik het toch fijn om een wat uitgebreider verhaal te lezen.                 

Dik boek of een dun boek?
Ligt eraan, als het maar een leuk boek is.

Romantisch of actie?
Damn.. deze is moeilijk haha. Het liefst een boek wat het allebei heeft denk ik toch 😳

Binnen lezen of buiten lezen?
Binnen, het liefst met een dekentje op de bank of mijn bed en een warme kop thee. 

Koffie of thee?
Hmm, tijdens het lezen heb ik liever thee. Als ik s'ochtends wakker wordt heb ik toch echt een kopje koffie nodig.                

Boek kiezen van review of op eigen gevoel?
Meestal ga ik toch voor mijn eigen gevoel, maar ik haal wel inspiratie uit rewievs van anderen! 

Nou.. Dat was het weer, ik doe mijn best om zo snel mogelijk weer te bloggen ;) 
Daagg 

               

Geen opmerkingen: