zondag 4 december 2016

Wrap-up november (Danique)

23 oktober was het Nederlands Thriller-festival in Zoetermeer. Er waren veel verschillende Nederlandse thriller auteurs, onder andere Mirjam Mous, Eva Burgers, Cis Meijer en Marieke Nijkamp. Ik kon het dan ook niet laten om daar een paar boeken te kopen. En zo ben ik weer naar huis gegaan met twee boeken, 2C en 54 Minuten en ik heb de laatste zelfs laten signeren!




En deze twee boeken heb ik uiteindelijk ook gelezen in november. Ik heb erg genoten van beide boeken, 2C vond ik spannend, maar omdat ik eerst 54 Minuten had gelezen en daarna 2C vond ik 54 Minuten spannender. Ook vind ik 54 Minuten 'volwassener' geschreven dan 2C. Daarom verbaast het me eigenlijk ook niet dat 54 Minuten meteen op de New York Times bestseller lijst stond toen het boek uitkwam.




Daarnaast heb ik ook De Siren gelezen van Kiera Cass, en wow! Wat is dat een geweldig boek! Ik heb er enorm van genoten. Echt waar, het was zo goed, ik raad het iedereen aan. Kiera Cass heeft zo'n geweldige schrijfstijl. Je kan hem vragen voor Kerstmis, want een boek zoals deze wil je niet missen.



Ik heb deze maand dus 3 boeken gelezen en heb dit jaar tot nu toe 36 boeken gelezen. Ik moet dus nog 4 boeken lezen en de laatste maand van het jaar is ingegaan. Ik ben benieuwd of ik het ga halen. Gelukkig heb ik ook nog kerstvakantie. Nu ben ik De IJzerkoning aan het lezen van Julie Kagawa en ik ben al over de helft. Ik heb ook nog My True Love Gave To Me gekocht en ik heb ongelofelijk veel zin om die te gaan lezen, want wat is er beter dan Kerstmis plus boeken gecombineerd?

Welke boeken zouden jullie nog graag willen lezen voor het einde van het jaar?

Geen opmerkingen: